I'm thinkin about us where we gunna be

Nu ska jag blogga för alla gamlingar som vill höra mer om min vardag och inte mitt roliga liv! Vaknade vid 10 tiden idag, jippi! Sovmorgon igen (ungarna är lediga från skolan tor & fre, är någon judiskhögtid) Inte för att mina är religisöa för fem öre, men.. PERFEKT IAF! Har vart över hemma hos Johanna hela dagen, ungarna var över i Chloes hus, så jag och Johanna planerade hela helgen ist, shit! IDag startade fashionweek här, och vi är så grymt taggade! Vi inviger Fashion Week imorgon med dinnerparty med folk från modeindustrin och night life people! Kommer bli CRAAAAZZYYY!!! Sen På lördag blir det Zac Posen´s modeshow och sen utgång! Ååh vad jag ser fram emot helgen..

Men nu til vardagen ja.. Kom hem igen till huset vid halv 6.. Ska jobba till 8 idag, för Mike var tvungen o åka iväg o shoppa, haha.. O det behöver jag med! Får en timma på mig när jag slutat iaf, tur att mallen är öppet till 10-11 på kvällen här! Så nu har jag vart ute med Kaylyn & Shane på trampolinen i en timma.. det är dyng kallt ute just nu! Vad hände? Men i helgen blir det 30 grader igen.. Shane har också fått nån moppe/cross grej han åker som en galning på och jag bara står livrädd o kollar! Älskar dom här barnen :) helt fantastiska!

Kaylyn tyckte de var så kallt ute så att Dunkin (aa det komnmer från dunkin donuts) behövde kläder på sig ute, haha.. han ser ut som en korv!




(jaa han föll 2 sek efter fotot).. men det var tydligen bara sååå "awesome" lol


i love NYC..

Kommentarer
Postat av: Dad

Ja där får man höra! Mycket trevligare att läsa om.Massa pussar från oss

2010-09-10 @ 23:14:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0