Let's get together maybe we can start a new phase

Insåg precis att det är tisdag och jag är sveriges.. eller kanske New Yorks sämsta bloggerska, men vad gör det om 100 år. Är trött & sliten, how? inte en jävla aning.. Känner att jag kan skratta åt allt och har allt för dålig humor just nu (umgås för mycket med barn?) allt det här kiss & bajs tramset har jag helt plötsligt börjat skratta åt, men ge er in i en 9åringsliv så får ni själva se.. ha

Annars mår du? Jag mår kanoners, varför klaga. Regnet öser ner, det är ändå 28grader ute och det gör mig irriterad, vad fan har man på sig då liksom? Ska snart bege mig för att betala bötern på 100$, som hittat! sjukt onödiga pengar..Sen ska jag nog laga mig lite kyckling och sova tills barnen slutar, är förbaskat trött hela tiden!

3 days left.. Sen befinner jag mig i Columbus


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0