My new favourite thing to do is wasting my time on a bum like you .

Fredag, sa jag inte att veckan skulle gå fort? Dock har jag inte fått alls mycket gjort eftersom att hälften av ungarna legat hemma i influensan hela veckan.. skulle gjort mina naglar, ögonbryn & massa annat små tjaffs, men får ta det nu i helgen ist. Har även bokat flygbiljett till Ohio Columbus dit jag flyger själv på Fredag. don't worry! ja kan ta det här med o flyga själv nu.. haha
Föresten var nog sista sommardagen över igår, eller idag? Det är lite små storm ute och färglada blad flyger omkring, dock lite för varmt fortfarande ändå.. vill ju inviga alla höstkläder nu (trots att höst gör mig lite depp)

detta började ja skriva igår men hann inte publicera.. (undrar varför..)

 

Men iallafall helgen är här, och gårdagen blev rätt crazy som vi brukar säga. Fick stressa på kvällen för att hinna göra mina naglar, var där halv 8 och stället stänger 8.. men fick göra dom en ändå och var den enda människan (kunden) kvar på hela salongen till halv 9 haha, Åkte o hämtade Johanna, sen hem till Andru och sen vidare till en italiensk restaurang, riktigt mysigt.. Såklart tog inte kvällen slut där, utan vi åkte vidare till en ny bar/pub/klubb.. vad man nu kallar det.. och det var där de blev crazy! japp, av någon anledning vill alltid alla bjuda mig på dricka och denna gång var det bartendern, så en gratis snefylla fick jag avhonom, man tackar! Tackar inte lika mycket idag dock.. haha

Har vrt och ätit mexikanskmat med johana idag och myst nere vid vattnet, nu är lördagskvällen igång och vad den har att erbjuda får vi väl se,dags o hitta på nått iallafall! love ny

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

så klart !!!!! Kikar in på din då och då med : ) spännade värre jämfört med livet i norrpan jööö..ska faktiskt ta å kolla läget på din blogg nu !



KRAM

2010-09-27 @ 16:11:15
URL: http://livea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0