SKYDIVING

Okej, det spritter i hela kroppen och öronen värker som om jag har öroninflamation ggr 1000, haha.
MEN JAG GJORDE DET jag hoppade fallskärm!! Det var helt grymt otroligt häftigt.
Vi kom till skydive the ranch lite innan 4 och fick då skriva på papper och gå igenom alla instruktioner till hoppningen, lätt.. nae? Kom inte ihåg ett skvatt av vad jag skulle göra, haha. Fanns en enda kille som såg bra ut att hoppa med och vem fick oturen att hoppa med han då? Jo jag såklart.. Var skit nervös, trodde jag skulle dö lite ett tag, men han fick mig dock o lugna ner mig! haha.. Han sade "att hoppa var bättre än sex så om du dör kan du dö med gott samvete", "plus att du dör tillsammans med mig" ohh det känndes bra o höra, haha. Men han hade stenkoll och var skit kul o hoppa med honom, HELT OTROLIGt läskigt o hoppa ut från planet o flya iväg som en vante, men det gick bra! fick dock världens lock så trodde jag skulle dö pga av det, men jag klarade mig och gjorde en riktigt bra "butslide" till landning :) NÖJD TJEJ..

Bilderna ser dock för jävla roliga ut och videon ska vi inte ens tala om, hahahahha.. Men måete ju bjuda på någon bara för att bevisa för er hur modig jag faktiskt var! smickarande, haha











WE MADE IT!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Gud vad modig du är puss

2010-09-07 @ 07:19:25
Postat av: Anonym

modigt pullan! :D grymt också! <3

2010-09-07 @ 10:32:03
URL: http://sofialawergren.blogg.se/
Postat av: Madelene

aaaaaaaaaah :D jag dör!! så jävla grymt! ♥

2010-09-07 @ 10:34:27
Postat av: sofie

coooooolt!!! <3

2010-09-07 @ 11:34:31
Postat av: Amme

Åh vad avis jag blir! Jag vill me juu :D Hoppas det är bra med dig hjärtat! Saknar dig enormt mkt :( <3

2010-09-07 @ 12:07:39
Postat av: Dad

Wow,häftigt! Att du vågade,du är bäst ´Pullan`...Se nu,var det roligare att läsa din blogg.Inte bara supa o shopping..Massa kramar från `Västervik`..

2010-09-07 @ 14:19:43
Postat av: malin djupström.

Du är grym! :)

2010-09-07 @ 18:48:57
URL: http://malindjupstrom.webblogg.se/
Postat av: allee

du är ju för fan galen :D

2010-09-09 @ 13:54:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0