the day's pass by so..

denna veckan kan vara den segaste veckan hittils, gå upp 5.30am varje morgon är egentligen inte min grej, men måste man så måste man! Inget direkt händelserikt som hänt denna vecka heller.. väntar på att vi ska åka o hämta min nya bil, men det kommer alltid förhinder ivägen, så jag hoppas att jag får den idag! (den tidigar har kollapsat, och det var inte mitt fel) hehe..
Dagen har passerat på bra iaf, Johanna var här förut så gick vi en liten powewalk o snackade lite skit, snart ska jag hämta ungarna så är torsdagen över.. En dag kvar sen helg. Som det ser ut blir det lite middag imorgon kväll med ett gäng och på lördag in till city för Rozas farwell party som flyttar till Frankrike.


jag såg föräcklig ut på den här bilden, haha.. men här är powewalk outfiten! Tagen från Johanna

Kommentarer
Postat av: Dad

Bra Pullan! Du ser ut att må gött.Hörs snart! Älskar dig

2010-09-16 @ 19:48:49
Postat av: mother

Bra att du tränar, men jag vill se att det är du också puss

2010-09-17 @ 07:43:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0