Lets hear it for New York, New York, New York

Lördag morgon och jag vaknar upp med huvudvärk och äckligsmak i munnen, vad hände igår(?) Världens myskväll avslutades med fest, haha.. alltid.. Satt och gjorde brownies igår kväll med pyamas på så kommer min hostdad hem o ba: Tjejer va gör ni.. är ni torrbollar ikväll eller? Kom igen häng med ut! Så vi bytte om lite fort och hängde med till utestället här i byn, haha.. Kom hem 5 imorse! pigg o glad jag var!

Nu ska vi ta bilen till en jätte stor mall o shoppa runt lite :) behöver hitta nått till fashionweek fortfarande.. Just ja, övrig information, gjort akrylnaglar igen, läckert! plus köpt världens snyggaste guess kängor :) (dyraa, men så värda) Dom ska jag slita ut ordentligt


ber till gud att mina planer fungerar nu, då blir jag kvar ett bra tag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0