Norge här kommer vi

Sådär äntligen händer det nått iallafall.. börjar få kryp i hela benen sen jag kom hem, så trött på att inte göra nånting och att tiden stått stilla här hemma. Så inatt drar jag & Linnsan till Oslo för att fixa oss jobb, eller försöka iallafall.. Ska bli kul, blir ju en roadtrip med + med ett skit bra sällskap! :) Längtar mer & mer tillbaka till NewYork nu, kan knappt bärga mig tills jag är tillbaka, behöver bara lite cashflow sen är jag där igen :)

Har jag gjort dagarna i ända sen jag kom hem då? Tagit hand om Noah nästan hela tiden, verkligen älskar den plutten så ska bli lite trist o åka ifrån han, sen har jag ju vart ledig sjuukt mycket, så¨hunnit med att sola alla soldagar tror jag, så äntligen har jag fått massa färg på kroppen så jag klagar inte! Har haft det skit bra sen jag kom hem, spenderat princip alla dagar med lilla Moa också :) den sötbollen har en stor del till varför jag ens vart glad sen jag kom hem, hon får mig o le :) Plus alla andra söta vänner med såklart.
Men som mamma säger, jag har ingenting som binder mig till o stanna här, jag är en upptäckare och kan inte vara kvar på samma plats för länge. Så nu kör vi!

Soffe, skulle vilja skriva en hel bok om hur bra du är,
men det vet du ju redan! du är bäst i alla situationer!




Kommentarer
Postat av: sofia

ååååh gumman! du är med bäst! jag älskar dig.<3

2011-04-29 @ 17:11:12
URL: http://sofialawergren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0