Thats not my name

Uppdateringen blev visst inte så intensiv som jag trodde, haha!
Har helt enkelt vart för upptagen, kanske inte egentligen. Men vi kan väl säga så iallafall..
Lyckats få pollen (aldrig haft) eller nått annat skit, för ögonen värker och rinner & näsan likadant! Så typiskt.. menmen! Hade en super lyckad kväll igår med Moa på munken (tror jag det heter?)
typ aldrig vart där, men det var trevligt! Nu ska jag strax rensa hela min garderob, redan slängt två soppsäckar med kläder, och ändå kommer inte hälften in i garedroben? Det här är typ ett års projekt. Men nu ska jag köra ett race så jag får de gjort! Sen traska ner till city o träffa Soffe, måste till apoteket o köpa upp hela det känner jag! Nu är jag trött på mitt immunförsvar, är alltid sjuk..

I'm about to lose my mind


åker nog upp till min babe i Uppsala näst nästa vecka, saknar ihjäl mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0