jag är helt okej.

Ledig 2 dagar, gud så skönt.. dom kom sådär precis jätte lägligt. Gårdagen spenderades på skärgårn ute på sjön hos mormor & morfar, super mys!! Sen blev det massa drinkar, vin, melon och massa mys hemma hos Josefine som jag inte träffat på ett år!! helt sjukt och tror vi pratade varandra i munnen hela tiden så mycket vi hade o säga varandra, haha. den tjejen ska jag börja träffa oftare! :) denna dag har spenderats på stan med Zara, bästa Zara!! hon får mig o le och skratta nästan hela tiden, sjuukare tjej får ni leta efter!!

Ikväll är det fredag, känner för att göra något sånt där stört kul. Japp, då gör vi de!!

Tömde min gamla mobil på bilder.. U wanna see ;)`??

















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0