ALBION PLACE HOTEL

alltså helt sjukt.. första stället jag gick och lämnade cv på, mitt i city på den största gatan Georgestreet.. ringde mig och ville att jag skulle provjobba som bartender. Gick dit idag och provjobbade, och fick jobbet!! as härliga människor jobbar där, sjukt fräscht och vi bär sjukt snygga kläder. Gick faktiskt riktigt bra för att vara första gången, i.om att de har 10 olika ölsorter på fat jag aldrig hört talas om förut. samt massa på flaska, 1000 viner och 30 olika coctails. Men alla var sjukt härliga och jag fick ett fortsatt schema.  tjänar som minst 150spänn i timmen så ja klagar inte!! :) är dock 30min walk from where I live now.. så får ju lite promenad med! hoppas på gud vi får lägengeten vi kollat på, AS FRÄSCH!! nyrenoverade med pool och eget gym! :) vore ju nice

tänkte bara säga att livet rullar på bra nu, jag är jätte jätte nöjd med livet :) och imorgon ska Amme provjobba på ett cafe här, :) ÄLSKAR LIVET!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Där ser du gumman, du är bäst!!

2011-12-01 @ 16:21:14
Postat av: martina

Meeeeeeeeeen Natha, menar du att vi inte hade snygga kläder på Vildmark??!?!? Du måste ha fått detta om bakfoten, de har ju snyggaste kläderna what so ever!



Hoppas att du mår bra, lilla du!



Kram Martina

2011-12-01 @ 17:45:51
URL: http://martini84.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0