ALL I WANT FOR CHRISTMAS IS YOOUUUUU

Godmorgon världen!
Här har vi precis vaknat till liv och insett att det är julafton, det "firade" vi med en liten mysfrukost, en kopp kaffe och en cigg ute i solen, ska ha lite julklapps byte nu sen ska denna dag bara spenderas på stranden (hur bakis jag än är) tror det är 3:e året i rad jag är bakis på julafton haha. Men iår spelar det ju faktsikt ingen roll.
Vilket som, ville faktiskt bara önska er alla där hemma en riktigt härlig och mysig god jul och jag saknar er där hemma (Pappa din kommentar gjorde min dag, älskar dig med!)




Kommentarer
Postat av: Nattis.

God jul på dig! Hoppas du har en trevlig jul i värmen!:)

2011-12-24 @ 03:12:58
URL: http://Nathaliejansson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0