Brain is the most outstanding organ..

….it works for 24 hours, 365 days, right from the time you are born, until you fall in love.


SUNDAY!! I love it

Sådär, hunnit med att jobba en hel helg och fort gick de också, x-antal timmar för mycket för mig.. but cash it is ;) Var röjj på jobbet i helgen faktiskt, mycket stora sällskap och dricka! vilket innebär mycket jobb i baren, I like! gårdagen var sjukt kul, alla var festglada till max så det en riktig kul kväll.. Dock rätt skaplig för mig eftersom vi jobbat hela dan idag! :)

Precis anlänt till nya lyan nu, helt underbart måste ja säga! vilket jävla guldläge vi hamnade på. Är nöjd till max :) och nu står Basse för käk och vi andra chillar, en ledig dag den här veckan och det är imorgon så vi firar med lite bärs ikväll (cola zero för min del med andra ord) .. Ne kanske ska vara lite social då! Cheers

jag hatar att äta cupcakes, men satan så fina dom är!

Amme kör gärnet på jobbet! :)

nice view på teressan på jobbet

Amme fick prova på min position ;)

Julian fick äran o städa, haha

middag igår, bästa killarna!! :)

Tanya, me, Amelia, Sofia and Elias

Smoking Joe, han ska dj:a en vecka i sträck, coolt!

Tanya & the birthdaykid Sofia

Like the boys said yesterday U girls look like virgins (but everyone know's ur not, lol)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0