Everything Im not, made me everything I am

IDAG BORDE NI ALLA GRATTA MIG, men tror inte folk har nån koll alls.. jag har ju faktiskt namnsdag idag! Det fina namnet Nathalie :)


Idag har jag legat död i sängen hela jävla dan, tror aldrig jag vart så bakis i hela mitt liv.. Alltså lägenheten såg ut som 50 miljoner svåra år imorse och det hade jag lyckats med helt själv.. herregud! Andra gången i rad som jag inte kommer ut på krogen! illa. måste nog bättre till mig lite på den fronten! Vilket som.. har jobbat nu ikväll :) äntligen tillbaka till vanliga rutiner på livet! Flyttar ju även på söndag, till en av kockarnas lägenhet då han ska resa iväg! PERFEKT. Sen har vi en roadtrip inplanerad den 10:e januari med, jag är skit tagg alltså!!

Men nu måste jag faktiskt diska, laga mat, städa, tvätta och börja packa! :)

JUST JA, tatuering sker i veckan! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0