having the time of my life

Oh herre vad trött jag är!! Igår blev det utgång för hela slanten.. är sånna där spontana utgångar som är roligast! Var inte ett dugg taggade men efter alla på hostlet taggat till mig lite och jag fick i mig lite goon var jag mer än taggad. Åhh vad jag älskar att bo här och folket! Helt underbart. Blev iallafall en sväng till worldbar sen vidare till Soho efter de afterpartyy, hemma kl 7 på morgonen när alla i rummet steg upp till deras jobb, inte lite jobbig dom tyckte jag var haha. Solen var på vår sida idag iallafall, så vi drog ett stort gäng till bondibeach och stekte lite. Alla sitter där ute o taggar utgång just nu, men ae, ja pallar inte! haha. Amme är och jobbar, tror hon jobbat i 12h eller nått snart, sjukt. Ännu mer nice att hon fixar in mig där som antagligen bartender också ;) PERFECT! Nu kör vi.

Ja skiter fullständigt i min väska nu, skulle kunna skriva ett helt inlägg om hur frustrerad och förbannad jag är över det, fick ett mejl idag att dom aldrig kommer hitta väskan men jag får pengar för det.. SKA KÖPA MIG EN HELT NY GARDEROB I VECKAN VILL JA LOVA!!! but still.. allt som var i den betyder mer.. faktiskt!

Ne en film sen ska ja knoppa! cheers!

Basse & Amme

some of the giiiiirls

The franshis!

Me, Amme and Simon

Nadine & Sofia, cuties!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0