Hold on to whatever keeps you warm inside

Helt utslagen tjej som skriver.. Jävlarns vad mycket det var att göra på jobbet idag, blev slängd mellan alla barer haha.. Har dock en favorit bar nu, den högst upp! där trivs ja som bäst verkligen.. Jobbade 7h utan ett enda break!! snacka om ovanligt.. eller för mig iallafall! Fick anställningsbevis och allt idag så nu är man verkligen en riktigt worker in australia! Medans alla vänner är ute och festar ikv kom jag som sagt precis hem.. helt utslagen! så jag orkade verkligen inte hänga med, tror dock jag är ledig imorgon så då blire festa! :)

Pratat med Louise hur länge som helst i telefon nu på natten, hon är så underbar!! shit vad sjukt att jag ändå är här där hon bor nu.. eller aa samma land fast ändå 6h ifrån haha. (hon bor i Perth) hon är verkligen en av mina bästa vänner så henne ska jag se till att åka till! tror hon kommer hit till mig i januari med :) tjoho!!

ne, nu ska jag knoppa!! solning står på schemat imorgon!


från nattjobb till...

..playan på dagarna! då trivs ja som bäst! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0