I don’t have an attitude problem. You have a problem with my attitude, and that’s not my problem.

Hej hallå!
Ska köra lite kort om de senaste (ändå lyckas de alltid bli en hel novell) haha. Igår träffade vi Kal och Rasmus, tog en tripp till Darling Harbour och satt nere vid piren och drack lite och körde spel! MYS! (förutom ja som inte dricker öl så blev ingen dricka för mig) :) Dagen idag har spenderas nere vid hamnen för lite solning och en pw på det :), sen har vi nu tagit flytt lasset vidare till Bondibeach. Alltså sååå nice, ja kommer stormtrivas där, precis vid stranden, allt härligt folk och jaa, det är bara så sjukt härligt där. Mot Kingcross där vi bor nu som är världens partygata! Ja iallafall, grabbarna flyttar in imorgon.. vi stannar på hostlet över helgen då vi ska jobba 24/7 fre-sön. SÅÅ jaaa, jag längtar ihjäl mig till på söndag när vi får flytta in på riktigt!
ne, nu ska vi se sunes jul. PUSS

The Star, down @Darling Harbour

Nice

Rasmus & Me, haha

Moving from KingsCross to...

BONDI!!.. Were gonna live 2min away from the beach!!

:)

I Love this place already!

Nice View ha? ;) Can't wait untill Sunday!!



Kommentarer
Postat av: Vicky

Faan så härligt alltså:) Så kul och kolla in här ibland och följa ditt äventyr lite! Hoppas du får en fin jul. Kram

2011-12-17 @ 18:38:31
URL: http://meavita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0