I tried being normal once. Worst two minutes of my life…

Tisdag, vi vet väl alla vad det innebär? Fiesta! Joe's sista kväll, usch så tråkigt :( men så är det när man bor på hostel.

Igår var den "bästa" dagen i mitt liv förövrigt. FICK TILLBAKA MIN VÄSKA!! asså ni fattar inte, yrade runt i hela Sydney till massa olika office och chefer för att disskutera min väska.. Till slut tog vi en tripp till självaste flygplatsen och där stod den jäveln! Mitt skrik och gråt hördes nog över hela flygplatsen haha, och JA, jag gjorde mitt glädjeskutt! Shit vad skönt o äntligen ha den efter mer än 3 fucking veckor..
På kvällen var det iaf personalfest! Gratis dricka och mat ;) var hur nice som helst! Tog med oss Basse & Simon som sällskap med, så dom också fick lite gratis mat, haha! Sen vidare till O'mallys för lite öl & ciderkannor.. hade riktigt trevligt! Men gick hem lite tidigare o sov istället!

Ska snart ta en lång dusch, använda alla mina produkter som ja saknat sen ut till Bondi på lägenhetsvisning! Nu håller vi tummarna gott folk! :)

på G till flygplatsen, sen vidare till IKEA, hock-a-car?

börjar faktiskt bli jul i Sydney också, glad lucia btw! :)

Personalmiddag!

sköna lirare!

mina swedish homies! :)



Me, Oscar, Amme and Per

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0