I wanna go home for christmas

Sjukt när ni alla där hemma lägger upp bilder på snö och jul-liknande saker, jag var nästan 100 på att när jag satt förra året på julafton i NYC att detta år skulle jag fira jul hemma.. men så blev det inte riktigt! Jag är istället i Sydney där solen för det mesta skiner och det är noll julkänsla, kan inte ens första att det är julafton i helgen (men jag är iallafall ledig från jobbet då) Ska även tillägga att kommentern från faster, mobror och kusinerna i Stavsjö gjorde min dag! ni är dom bästa släktingar jag har och jag saknar er!

Annars har ja precis sett tomten är far till alla barnen, jäkla bra julfilm! :) men nu ska Natti knoppa för imorgon är en lång dag, jobb från 11.00-23.00 :)

Lite pic's från i Lördags med dom bästa:




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0