Live for the night I can't remember, with the people I'll never forget.

ÅHH vilken dag!! Bästa på riktigt länge, sunburnt var verkligen sjukt nice, dock inte riktigt som förväntat (är med andra ord glad att jag inte betalade 50$ för en biljett) men vilket vädet och vilket drag, att dricka sen 10 imorse och bli bakis nu! haha perfekt. Och våran vattenmelon var mer än populär bland vännerna med! :) tummen upp!

Dock känner jag lite hemlängtan nu, av flera olika anledningar.. Men ska såklart avsluta min resa och inte åka hem förns ja känner mig helt klar här. Men att fått prata med en viss person gör faktiskt att det känns bättre trots allt :) saknar dig!

ne nu ska jag faktiskt knoppa, man kan inte vara en superhero jämt! Imorgon står beachen på schemat hela dan (äntligen har jag blivit sådär riktigt chokladbrun) sen kommer massa från jobbet hit och chillar :) puss på er alla där hemma och hoppas ni haft en toppen jul. Jag saknar er alla och ni är världsbäst

Yasmine, me, Maria and Rebecca

I morse på sunburnt!

"nu var de julafton ja.."

boysen! :)

nu chekar jag ut.. NATTI NATTI





Kommentarer
Postat av: Anonym

TÖNT!!

2011-12-25 @ 18:28:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0