That's the best revenge of all : Happiness. Nothing drives people crazier than seeing someone have a good fucking life.

Klockan är så mycket som 12.49 på natten här och lilla Nathalie ligger ännu vaken :) Har vart en lika kul dag på jobbet som alltid, men ikväll var jag alldeles för trött för att hänga med de andra ut och dricka, så har istället haft lite egen tid.. kan man behöva ibland! Precis fått en sjukt skön massage av Basse, den satt fint! Hoppas solen är på min sida imorgon för då ska ja pressa lite innan jobbet :) har förövrigt fått en till jobbintervju här på bondi den 27:e som bartender, så håll tummarna nu! Håller på att planera en resa till NewCastle i början av januari med, en liten roadtrip så jag får prova på att köra här i Aussie också! gud vad jag saknar att köra bil!!

Ne nu ska ja knoppa, imorgon är det (förhoppningsvis) sola, åka till en outlet och shoppa lite, samt jobba som står på schemat! :)

PUSS PÅER!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0