The biggest mistake you can make is to drift from someone you once had the time of your life with.

Torsdag här I Sydney och Nathalie har precis vaknat till liv :) sov som ett litet barn inatt.. Mmm! Kom hem från jobbet igår och då hade sötnosarna här hemma styrt med jordgubbar doppade i choklad och köpt goon.. för att fira att jag fått jobb! haha. sen blev det ett avsnitt av sunesjul och mysteriet på greveholm. Det nalkas ett avsnitt av varje fram till julafton!

Förövrigt är jag sjukt seg idag, och lika nervös idag som igår över att jobba. Åh vill bara kunna allt nu! Ska snart bege mig ner till banken och hämta mitt bankkort, sen hitta ett papper jag slarvat bort som ja behöver för att få ersättning för mitt bagage.. som ni förstått har de ännu inte kommit fram! o det suger faktiskt.. även om ja redan fått lite pengar så ja kunnat shoppa kläder, mm.. men vill ju ändå ha den!!

Hoppas jag är ledig i helgen så kan jag sola lite :) tror jag är den enda som är ledig på lördag, så får väl ta mig en tripp själv nånstans! :) förvörigt saknar jag R väldigt mycket, men det tror jag redan han vet om!
puss



Just ja, Har också infört en regel jag ska följa! bara utgångar och dricka på Tisdagar.. det är som lördagar hemma, och ja vill inte bli spritfet, eller vara bakis heller för den delen! som ja alltid sagt, trivs bättre bakom baren än framför!


 

tagga jobb då!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0