There was a difference between what you said and what you did.

HEJ HALLÅ!
Dags för en liten update kanske. Har dock inte allt för mycket att säga, solen är mer och mer på vår sida :) Både Amme & Natta har fått jobb, på samma ställe! Seven Sins. Sjukt bra restaurang, skit fräsch och alla är super gulliga! Amme levererar i servisen och Nath in tha baar! Men letar fortfarande efter lite andra jobb också..
Så imorgon är det iallafall personalfest, lägligt när man precis börjat så man kan visa sitt rätta jag ;) Gillar hur dom redan kallar mig "det svarta fåret" JA har lite torr humor tror ja dom tycker..Första dan går jag ut till alla 10 kockar och ska ta en cigg med dom.. Skriker lite halvt "heey guys.. what cooking"  :D LOL! Efter de rådiggas jag i köket iallafall! haha

Ne, nu jävlar ska vi hitta en lägenhet i veckan. på riktigt! Sen ska jag kontakta en jävla massa flygbolag, försäkringar, osv.. ! Vilket som livet flyter på här.. gillar de mer o mer för varje dag som går! 3 veckor har ju redan sprungit förbi. sjukt! saknar dock R ska jag erkänna.

NEEE, dags o hjälpa Amme få upp ölen här.. går inget vidare för henne! JA ska ha en vit kväll.. haha! puss







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0