What am I gonna to do when the best part of me was always you

Ja känner att det är dags att inviga den nya sängen alldeles strax, gud så trött jag är. Saknar dock mitt första hem ska ja säga, eller alla härliga vänner som är kvar där (vi blev ju som en liten familj) hihi. MEN, dom finns alltid kvar :) känn så sjukt konstigt och tyst här nu bara :) men man vänjer sig nog efter en vecka eller två!
Vilket som,  känner verkligen för att skriva av mig egentligen.. men vet att det är onödigt och rätt töntigt.. blir bara så himla förvirrad emellan åt .. tror det är därför.. Dags för Nathalie att sluta tänka så mycket och leva nu istället. Om det är nått så finns det väl alltid kvar när man kommer hem, den tror jag på. Skulle bara vilja ha lite mer respons dock.

Strunt samma! Nu blev de ju nästan som ja sa att det inte skulle bli haha. Godnatt folks! :)

love u guys!! even if 5ppl is missing!!


Kommentarer
Postat av: Monica i Stavsjö med familj

Hallå Natta, det är klart att du vill ha mer respons. Vi läser din dagbok/blogg och följer med i din spännande vardag och allt som du företar dig i Australien. Nu idag som först kom det snö hit till Stavsjö ( vi hade hoppats på att den skulle utebli denna vinter ). Julen närmar sig och det kommer att kännas konstigt att inte få krama dig under Julen!! Må bäst och stort TAKE CARE !/ Stavsjökusinerna, moster och coola morbror !!

2011-12-19 @ 11:48:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0