You don't have to save me Just need you to follow, 'Cause we made it all this way! I won't ever give up Of something that's so strong .. cus WE made it all this way

Sådär hemma efter en hel dags rännande runt Sydney City, Outleten hade sjukt mycket att erbjuda och tror nästan jag lyckats köpa en helt ny garderbo (lycklig tjej) Lyckades faktiskt också inhandla julklappar till grabbarna så lite plus i kanten där :) Tog även en tripp till Chinatown så ja fick min mat, lycka när man väljer allt själv så wokar dom det, hur gott??  Avslutade även med en fika på bästa starbucks. Fick även nyss reda på att vi fick ledigt imorgon så nu är vi lediga en vecka i sträck, så nu ska vi planera in massa roligheter under denna vecka! FESTA står på schemat under hela helgen iallafall, specellt summerburst på söndag på Bondi, älskar att ja lyckats sälja tillräckligt biljetter så ja får min gratis nu! :) Good promoter girl med andra ord!

Ne, nu sitter jag och färgar ögonbryn och fransar.. Sjukt sugen på ett glas vin (eller 5) men blir nog rätt lungt ändå, eller kanske ska försöka övertala Amme trots allt, den tjejen e lätt övertalad om nån haha.

kolla, jag har inhandlat de ja behöver till nyår!




Kommentarer
Postat av: dad

Hej Pullan! Robin o pappa önskar dig och Amme en god-jul o gott nytt år!!!!! Älskar dig/puss

2011-12-23 @ 19:44:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0