All I Do is win win win no matter what

Lördagen är kommen, här börjar det bli en aning slitet asså..
och det var pisskallt den här dagen. Vad vädret körde med för spratt har jag ingen aning om.
Men vi tog våra feta rövar till en restaurang i närheten & käka lite pasta carbonara, tror vi satt där i säkert 2h, folk trodde nog vi var störda i huvvet för vi garva åt allt vi såg! Vi fick konstiga ideer, om tatueringar, piercingar, massage, osv.. Gick till alla ställen, men det var nog ödet att ingen hade tid med nått av de. haha
Tur var väl de! vi körde igenom hela Ditmarsbv för shopping och åkte ut till Queensmall för ännu mer shopping,
Moa var mer än njöd så då var jag med det (turisten ville ju såklart se allt & shoppa) denna kvällen blev nogolunda chill faktistk, åkte hem till Steven var där lite folk, drack, rökte, käkade Kinamat chillade..
den kvällen vart ändå rätt störd i slutänden, men vi somnade dock skönt o soffan både moa & jag. Åhh vad jag saknar o hålla om den ungen!






glömde att vi var utelåsta 2h denna dag också, men vad gör de? man har alltid nått o underhålla sig med i NYC..lmao


Kommentarer
Postat av: söören

Rökte? Ni håller väl inte på med dumheter va? :P och massa piller :P

2011-02-24 @ 18:10:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0