Citat

Det är nu söndag, vi är mer än bakis.. Vi knallar på Ditmarsblv för att ta subwayen in till Manhattan och strosa runt i Centralpark samt visa lilla Moa Timesquare. Får för oss att göra en video, och kan lova er så många roliga citat som sagts under denna vecka är nog det här de bästa.. Se er framför hur solen skiner, vi ser stekiga ut i våra glajjor, är totalbakis (antagligen fort fulla) så nu kör vi..
MOA: jag ska berätta om igår när vi tog in på motell då
NATH: Aa, jag kan ju tillägga att vi tog in själva på motellet
MOA: Aa precis... amen då kan jag ju inte berätta HAHAHAHA
Kan säga att efter den här konversationen nästan vek jag mig av skratt, sen allt störts som sa's efter de, haha gud alltså!  Vi strosade iaf i Centralpark, samt alla gator ner, sen timesquare för ännu mer shopping, sen blev det hemgång, var planerat att Moa skulle sova kvar i city och jag åka hem Upstate men hon följde i sista sekund med mig, och få se mitt hus o några av mina vänner här :) Att säga hejdå till tösen var riktigt jobbigt dagen efter, men att veta att hon står på Arlanda om en månad och väntar på mig gör det lite lättare! Tack för att du kom hit och hälsade på mig Moa, det uppskattade jag så mycket, och att vi även fick den bästa veckan i våra liv är ju ingen tvekan om saken. Är glad att du förstår nu varför jag inte vill åka hem och vad det är som får mig att vilja stanna här. Ses snart min ängel.




Moa, kolla senaste gossip girl avsnittet, dom kommer stå exakt här vi står ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0