HEJ BLOGGEN

Vaknade nyligen upp hemma hos Kalle här i soffan i queens, mår som en prinsessa..typ! Åkte in till city igår kväll för en chillkväll med Kalle & gänget, blev lite öldrickande här och så körde vi lite frågesport som grabbarna hade gjort (kan ju tillägga att dom är översmarta) så jag losade ganske så hårt, tror jag fivk 2 rätt, och de var rena gissningar! haha.. runt 1 tiden drog vi ut för lite barhäng, typ as mys! Blev lite mer dricka än jag räknat med, trots de mår jag som en gud idag! Den här staden kan aldrig få mig att sluta le :)
Ska ta en dusch nu, sen ta subwayen in till Manhattan till Peters place där alla sköningar befinner sig! kan tänka mig att de blir lite middag senare sen en galen utgång, med Peter & dom blir det alltid galet, så jag är taggad till tänderna, idag kör vi all in! Stannar nog i city hela dagen imorgon med, lite solsidan häng med svennarna låter ju inte helt fel!
fan va ja e lycklig!



kan meddela att vädret e på topp här.. ska bli upp till 16 grader nästa vecka närdu kommer Moa! :) kan inte vänta med o slänga på mig skinnpajen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0