I LOVE MY LIFE

Så, vad har hänt den senaste veckan i mitt liv..

  • Moa har åkt hem till Sverige
  • Johanna, my partner in crime, my neighbor, my everything.. har flyttat in till city
  • Har sett Justin Bieber filmen (min lilla tjej grät så ja trodde hon skulle dö) haha
  • Jag har lagat soppa iförd endast underkläder, skvätt ut soppa på hela höften och fått 3 brännblåsor
  • Träffat en ny tjej från Danmark som heter Karina
  • Klippt mitt hår kort (när min frisörs sade, ses om 5 veckor igen då.. insåg jag att jag inte längre kommer vara här då, och fick panik)
  • Ska imorgon hjälpa Johanna promota för första gången på skyroom! SEE U ALL THERE!!

give me a break

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0