I was praying that you and me might end up together

Sista arbetsdagen för denna vecka, och jag har fått ett och annat gjort idag! Vädret är still på topp och jag är glad! Skypat med Tess & Sebban, brunaste paret i världen just nu! Som dessutom hade köpt en bikini till mig som jag bad om, nu kommer jag vara snygg i sommar!

Moa tar flyget om några timmar till NYC och jag är helt galet galet galet glad att hon snart är här, (jävla tjat va) men det händer mycket just nu, livet är på topp, jag är på topp, allt är på topp! och ingen kan förstöra min lycka till livet just nu!


Kommentarer
Postat av: victoria wistrand.

Ja, verkligen. Man undrar ju om inte folk har bättre saker för sig!

2011-02-15 @ 21:08:47
URL: http://victoriawistrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0