In Neeeew York

Onsdagen anlände Moa till NYC och jag mötte på henne på Grandcentral,
kände inte igen henne först, blev så glad att vi båda stod o skrek ett tag och sprutade lite tårar.
Var så galet skönt att krama om tjejan igen, som jag hade saknat henne! Kändes konstigt de första sekunderna, sen var allt mer än normalt igen haha!
Tog subwayen till Queens hem till Kalle där vi skulle bo, jag hade lite svårt o hitta vägen först, iomed att jag bara vart där en gång innan o var då full haha..
Men tillslut kom vi dit :) Gick o käkade på en restaurang och tog 4 drinkar, blev lite runda om fötterna, köpte redbull vodka, gick hem o satt i lägenheten o drack och hade sjukt roligt..
Gick ut senare på kvällen, och den vart helt epic den kvällen! Slocknade ändå rätt skapligt, runt 3 tror jag. Sen att vi vaknade vid 7 och nått sjukt hände är ju en annnan 5:a haha












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0