Innocence

Urusel på att blogga, men nu kör vi!

Veckorna går så läskigt fort ju, redan fredag imorgon! 5 dagar kvar tills Moa är här! woop woop.

Har hunnit med galet mycket shopping faktiskt, dock bara sommargrejer, så nu får ni fan fixa vår/sommar tills jag kommer hem :) Helg här imorgon, fashionweek starade idag. Förra var grym, får se vad denna har att erbjuda, kör nog city en sväng på lördag iaf! Börjar bli partysugen igen. Igen? Alltid skulle jag nog säga!

Fick hem min kartong med skor idag till Sverige (Bara en månad försent) Mamma var sur.. inga skor för henne tydligen. Det enda hon sa var: Fy fan vad mycket fula klackskor, och hur ska du kunna gå i dom här, minns du att du nästan bröt foten i sommras pågrund av klackskor?  Vi får väl se vem som erövrar staden i sina klackskor sen! Jag kommer att leva i dom!

Ne, nu ska jag lyssna på min grymt sköna musik ja har på min amerikanska spellista, dricka upp min cola burk (måste få bort mitt colaberoende btw..) , ta en cigg. sen kallar nog sängen! I'm as happy as I can b..









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0