maybe i'm bad, but i'm perfectly good at it

alla ♥dag är över. ska man säga om denna dag? Inte lik nån annan men ändå så lik, except all choklad man lyckats trycka i sig, och gulligare ungar än vanligt! Spendera min dag på en laundromat.. haha!
börjar få in vanan där nu, förutom att det var strålande sol och 14+ ute, så jag satt ute på en bänk hela tiden med musik i öronen och njöt. Underbart!

1 dag kvar tills Moa är här, känns sjukt.. inte sett tösen på ett x antal månader 7 eller nått tror jag! så ska bli underbart att få krama om henne och visa henne mitt liv här! vi kommer ha det såå bra. Ska möta upp henne inne i city på Grancentral på onsdag förmiddag, hon är redan taggad för utgång så det blir full rulle på en gång när hon anländer! kan knappt vänta, packat väskan och är övertaggad!! bäst av allt är nog ändå vädret.. ska bli skit fint väder när hon är här.. ödet! Eh japp!  Ne, om kan skulle försök sova då.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0