Second time I get caught singing a little bit toooo high in the laundry store..

Ja ni hör ju på rubriken.. 2:a gången jag måste gå till en laundromat och tvätta , våran torktumlare har vart trasig sen nyår, och min värdpappa tar aldrig tummen ur o fixar den! Men ja klagar inte, jag typ älskar att tvätta på ett tvättställe, det är liksom sådär riktigt amerikansket och man möter alltid roliga snubbar när man sitter där och väntar i 1-2h.

Men av nån lustig anledning brukar de flesta gå 10-15 min efter jag kommit in, vilket betyder att jag har hela stället för mig själv och då sätter i hörlurarna med högsta volym i öronen och kör en sväng om och sjunger (hör inte mig själv) och när jag står som mest inne i mitt framförande, ja då stiger nån innanför dörren utan att ja märker de (och då kan man ju undra hur länge dom hinner se mitt uppträdande innan jag upptäcker dom) haha! Men gubben som kom in idag gillade min moves, och sa att jag hade bra sångröst, även om han ljög..gjorde han min dag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0