SKYROOM LASTNIGHT

Fredagen är över, jag & Johanna promotade på skyroom igår.. Det vart riktigt lyckat, med free drinks all night at our table! Ja drog vidare med några tjejer till Veranda senare dock, and I ended up at a hotel for some afterpartyyy. Kom hem 8 imorse, efter 0 timmar sömn. Mådde inte riktigt som en gud, o alla sängar o soffar var upptagna, men jag byggde upp mig egen säng på golvet! Vart sjukt sega hela dagen, sovit fram & tillbaka nu till kl slog 6, nu är det dags för att sätta igång igen!  Ikv blir det free dinner @ Pop burger vid halv 11, sen antagligen vidare till Tenjune för lite mer spracklande fest. jag är taggad, säg nån gång jag inte är de?

Duschen kallar! tjing





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0