Inte ett dugg uttråkad ba..

Vilken är din bästa egenskap som singel: haha, har singlar en bra egenskap.. Isåfall är jag väl bra på att vara singel då
Och din sämsta: jag är inte sämre än någon annan skulle jag tro
Länder du varit i: oj, sjukt många.. så många att jag inte ens minns! Jag är en travel människa, får myror i rumpan om ja sitter still för länge på samma ställe
Bästa resan: USA utan tvekan.. mitt liv är här
Coolaste upplevelsen: Skydiving, de slår allt!
Bästa mat kombinationen: Allt som har med sås att göra.. sås skare va
Favoritblomma: Ros
Favoritdoft: Måste nog säga mig själv och min victoria secret parfym, den doften kan ingen motstå
Din senaste facebook uppdatering: !If I don't get laid tonight it's a fucking miracle" om ja skrev det är oklart..
Bästa på tv just nu: kollar ärligt aldrig på tv.. Hanna Montana annars då..
Bästa tv serien: Gossip girl, OTH, 90210, Desperate
Spelas just nu på spotify: jag använder ett amerikansktprogram som är samma som spotify, just nu är ingen musik på
En dröm som aldrig kommer gå i uppfyllelse: alla mina drömmar ska gå i uppyllese förstör inte de här nu!
Planer i sommar: Stora planer, Dock hemligt!!
Planer de kommande veckorna: Moa kommer till NYC och gör staden mer osäker än vad jag gör den
Nästa kommande utomlandsresa:  Blir väl Sverge .
Din sämta egenskap: Jag är rätt trög, eller mycket trög i vissa fall
Vad gör du när du är rastlös: Sitter vid den här dumburken
Vad kommer dina barn heta: Tänker ja inte säga, för unikt för att nån annan ska gå ta dom
Skostorlek 37/38
Favoritdjur: Absolut inte hund iaf.. tycker inte riktigt om djur förövrigt.. Hästar kanske
Är du en långsint person: Inte speciellt, beror på vad fallet gäller
Vad fascineras du av hos andra människor: Glädje, drömmar.. det sprids lätt vidare till andra personer
Var är du om 10 år: Varför planera det nu? Här lever vi i nuet
Hur var du som tonåring: yckades med det mesta
Favoritfilmer: frågar du mig ur huvudet? Ska slå upp de först..
Godaste du vet: Mjuka pussar

Kommentarer
Postat av: Amme

haha tur att dina riktiga vänner vet din riktiga skostorlek! ;P MJUKA PUSSAR! HAHA. Då ska du få massa mjuka pussar när jag kommer ;-)

2011-02-04 @ 19:16:24
Postat av: Amme

Amme

2011-02-04 @ 19:16:54
Postat av: Anonym

haha vadå riktiga skostorlek :D? pucko.. Tur att mina riktiga vänner inte har koll isåfall ;) tack för dom mjuka pussarna!!

2011-02-04 @ 20:11:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0