DJ turn it up It's about damn time to live it up

Ja men 60 meter snö på en natt är väl inte mycket.. eller oj överdrev ja nu? CM då.. Känns ju som samma sak.. Skulle kunna bygga höghus med denna snö, alltså bygga city på city. Sjukt irriterande att jag satt utanför min dörr förra veckan och såg solen lysa på o snön utanför min dörr smälta bort och nu är de 1 meter så de inte ens går att öppna dörren! Att ungarna är hemma varje dag från skolan nu är ju också great. Gud vad har vi gjort för att förtjäna detta?

JA ska inte klaga dock.. på nått sätt är de typ skönt när de är ledigt. För då får jag sova ut till 11 :) sen drar de princip alltid på playdate så jag blir själv hemma i slutänden iaf! Och idag är det ju torsdag, vilket innebär lön och en dag kvar till helg! men still.. gillar ju inte snö mer för det

just ja, förkylningen e typ väck!Mirakel!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0