Hot and dangerous If you're one of us, then roll with us

Monday, another week..

Helgen gick över fort, som alltid. Jag har dock vart piss förkyld och bär på nån influensa som inte vill försvinna.. Ni ska se mitt nattukdsbord det ser ut som ett apotek just nu! Fredagen blev då väldigt lugn, hängde med Jojjo till Fulgums för en shot ihopp o matt bli frisk.. gick väl sådär, hah. Lördagen bestod av browniebak, och topp noch bästa köttförsås, och sedan utgång på det.. Kände att jag var tvungen då Lemon skulle dj:a @boathouse. Skulle tagit det lungt, men det blev väl allt annat förutom lugnt.. Vilket jag kände dagen efter halv 6 på morgonen när jag kom hem.. Menmen, kul hade vi ju iaf. Söndagen bestod av bakishäng då Jojjo fick ett ryck att färga håret rött! Men det blev fett snyggt. JAg själv höll på o få ett ryck o göra mitt lila, men mitt sinne sa nej! haha

Dåligt bloggande, jag vet! Ska försöka bättre mig..








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0