I'm so sick of being so serious It's making my brain delirious!

Nu är jag så jävla trött på att vara sjuk alltså, känns inte som jag gör något annat än o "tar de lungt" inte fan försvinner de för det..

Imorse var den mest kaotiska och jobbigaste morgonen ever, orkar inte ens förklara varför.. Men ibland vill man ju bara skjuta huvudet av sig själv. O dan lär ju inte bli bättre!
Är min hostdads b-day idag också.. jobbigt de känns att vi smsat hela dan men ja har inte sagt grattis, haha! Ska ju bli en surprise när han kommer hem från jobbet! hoppas han uppskattar de då, för han verkar lite sur just nu haha..
Har precis fått en direktion hur ja ska ta ungarna till tandläkarn idag! good luck! dock vet han att min lokalsinne är sämst i världen så han förväntar sig nog inte så mycket.. kanske därför vi ska börja köra dit typ 2timmar tidigare? guud alltså. Kanske dags o börja granska kartor snart.. men ne! Sånt trams orkar vi inte, googlemap is the shit!

Nu ska jag ta ut mina brownies ur ugnen, putsa det sista på städningen sen fixa mig.. gud låt denna dag gå fort!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0