Jar of hearts

Torsdag, än ny dag.. en bättre dag! Efter en dusch och ansikstsmask känner jag mig som en helt ny människa. Och vattnet i mitt rum börjar torka.. (inte alltid så bra med mattgolv va) Precis skypat med familjen och fått sett debuten av Magnus musikvideo som han gjort och hur grym var den inte? haha, älskar min familj alltså! Meen, lilla Pappi vart har du tagit vägen? inte hört från dig på länge alltså.. Flytt till varme länder kanske? Du som hatar kyla :) saknar dig med iallafall!

Ska snart hämta ungarna.. Sen vänta på o sluta, så skönt med Torsdag redan, LÖNEDAG! cashing. Ska försöka skicka hem 10 par higheels imorgon på posten med, så ja kan inköpa mig 10 par nya, haha. Helg helg helg. Blir att stanna upsatate, med tanke på ingen mobil eller legg! fuck. Men ja gråter inte för de, blir fulgums stora fest ist, vi ska visa dom vad vaska innebär! haha..

76..varför känns de så länge men ändå så kort?


Some pic's from the weknd..







Här är vi inne på dag nummer 3 supa.. Sista glaset blev en Mimosa.. Sliten? En aning

Kommentarer
Postat av: Liv

Fan va schysst du verkar ha det. Är också sugen på att ta mig iväg utomlands! Gäller bara att få tummen ut.. haha .



Vet inte om jag missförstått det hela, ströläser en del ibland.

Du är aupair hos en ny familj nu sen ett tag? hur länge stannar du ?

2011-01-06 @ 22:19:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0