Livet är en dans på rosor VA

Min dag som började så bra "I was a happy little girl" .. Åkte till Westchestermall med J, inhandlade mina snygga raybans (som förövrigt sög musten ur plånboken) haha, hittade en super hot bh från victoriasecret, åt gyros.. vilket jag inte trodde existerade i detta land.. :) Men dagen slutade hur misslyckat som helst.. Elen gick i huset och allt dog, ALLT! (svin kallt blev de) Åkte till mallen med alla ungar vilket var en pina, för de ville köpa allt de såg.. Ja skulle handla en ny mobil idag, men när ja kom hem slutade jag inte förns 9 vilket var alldeles för sent då butiken redan hade stängt. Och på toppen av isberget så hade jag fått världens vattenläcka i hela mitt badrum/rum.. Så allt mitt smink är förstört alla mina 3 nya sminväskor som stod därinne och mina 10 par skor som stog radade längs väggen var dyngsura! tack gud tack.. vad har jag gjort för att förtjäna det här????? MITT nya jävla år har inte börjat bra hittils alltså.. kan detta vara mitt otursår eller (?) snälla övertyga mig att det inte är de. Piss på det här alltså


shopping shopping shopping, lyckat att nått gör mig lycka iaf.. döda någon kanske?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Sög musten ur din plånbok??? Tack Magnus... Tack tack!

2011-01-11 @ 21:38:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0