Mirror, mirror on the wall Who's the baddest of them all?

Happy Martin Luther King day! Vilket betyder ingen skola för ungarna! Vilket typ betyder ledig dag för mig. Vilket verkligen behövs då ja åkt på en förkylning!
Så ja har princip bara legat i min säng hela dagen och skypat med Amme, Mamma & Moa! sköna typder de där.. haha! Börjar verkligen få panik för att åka hem nu, även om det är lite mer än 2 månader kvar! Måste spara spara pengar nu, eftersom Moa kommer 16:e Februari & Amme 16:e Mars.. Flyttkartongerna står här framför fötterna på mig och vill bli packade. Jag vill inte packa ner mina saker och flytta hem, jag vill faktiskt bo kvar. även om det ska bli härligt o träffa alla mina bästa vänner där hemma så kommer jag sakna det här hemmet nått så otroligt! Men nu ska det njutas till 1000 den sista tiden här! :) Jag mår bra! psykiskt.. haha! fysiskt ligger inte hälsan på topp just nu alltså! Ska bearbeta bort den här förkylningen till helgen. Kom igen nu kör vi!


får bli en bild på bruddsen från helgen! goa töser de där

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0