NewYork U make me fall in love

Igår efter jobbet, tog jag och J bilen in till NYC, Manhattan! Vilken jävla resa, haha! Snö oväder.. En bmw som ja hatar o köra, me vi kom fram! Och kvällen blev precis lika galen som vanligt.. Först förfest I peters lägenhet med skönaste gänget, sedan vidare till Covet, Lavo, Verand.. osv! Jamaica..haha! Hur kul hade jag inte med Gabs & Anna Anka då.. somnade vid 7 imorse.. GALET! Vad mer ska jag säga? Festandet här dör liksom aldrig ut.. alltid lika kul och galet :) Precis kommit hem upstate igen.. Ska bege mig ut med J till fulgums nu.. Kan bli sista kvällen där ever.. Så vi slår på stort.. Trots att jag sovit 1 timma inatt, och är helt galet trött och bakis. På dom ba!











Amerikanerna är bra på att ploga... ellleer

Skulle sovit hos Peter, men hamnade nån annanstans.. Hade dock kameran kvar där.. Tror någon åt fyllapizza inatt?? ELLEN :D


Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahha LOL! jag vaknade kl 9 och hade alltså 3 timmars dötid innan nån annan orkade pallra sig upp. Så köpte dom en såndär jävla äckelkorvpizza igår. var tvungen att dokumentera och visa ;)

2011-01-30 @ 04:32:32
URL: http://vonellen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0