Nueva York

Okej, lite skrattretande hur dåligt ja bloggar, men nu äre såhär va, att det är 72 dagar kvar tills jag åker hem (panik,ja!) Så därför orkar jag inte lägga energi på o skriva här när det är så mycket annat jag vill göra. Men ja kommer vara lite snäll ibland ändå trots allt :)

Söndag., en helg är över! Har varit hemma upstate hela helgen, med tanke på att jag var tvungen o fixa mobil o hela köret! Madde världens bästa tjej, gör mig en världstjänst också, 1000 tack för den! :)

SÖNDAG blev min shopping dag.. Shoppade upp hela Victoria Secret (typ).. sen massa massa kläder! Så nu mår jag bra igen :) var en aning bakis förut.. haha!

Ne ointressant asså.. Scar Tissue spelade igår på fulgums, fullt drag med andra ord! love my life just nu alltså! Inget mer kan gå snett


Kommentarer
Postat av: olivia

vad jobbar du med där borta? hur är din lön?om du inte vill berätta exakt kan du väll säga ungefär? nyfiken på hur det funkar där borta, kram :)

2011-01-11 @ 17:28:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0