Whos that chick

Sitter och försöker göra en Årsumé på året som gått, men efter 1 och en halvtimma inser jag att jag nu bara är inne på Juni månad så ger upp för idag, får förtsätta senare.. Men jäklar vad mycket som hänt på ett år då :) Tur att man har blogg ibland alltså, annars skulle jag ju ärligt talat aldrig minnas!

Sitter just nu o sippar på en cola och chekar cougar town, riktigt rolig serie. För en singel tjej som mig, haha.. Ni som sett förstår!

Påtal om nått helt annat.. nu har jag fått tillbaka rödafaran igen! Ni vet kärran som jag fick alla böter med? haha.. SÅ GLAD! inget mer växel bara automat, så galet skönt! Nu kööööööööööööör vi



Måste bara säga att Januari månadens bilder (nu snackar vi dom som ja hitta då jag höll på med min resumé från det gånga året)  var sååå roliga o se.. bara jag & Moa, hade fan inte en enda bild på nån annan, haha.. Och nyår förra året? Det där var den enda bilden ja ägde.. Kan säga som så att Januari månad var en månad som innhöll fest hela hela tiden haha. SAKNAR DIG MOIS! som bara fan

Kommentarer
Postat av: MOIS

I MISS UU! kommer snart till min fina <3 loove

2011-01-09 @ 17:11:04
URL: http://moaamadeleine.blogg.se/
Postat av: Sanna

snygga ni är ;)

2011-01-16 @ 21:28:51
URL: http://saannaaevelynee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0