Don't be afraid to let them show.. your true colors

vad är det för jävla piss väder hela tiden??
Mina två lediga dagar har spenderats inomhus i min säng, allt för att bli frisk!
Den här jävla halsen vill ju inte svullna ner, vilket gör att jag knappt kan äta..
men nu är det dags för jobb i igen, känns ju ändå lite bättre o jobba när det ändå regnar,
men jag menar.. hallå?? känns som om hösten är på väg för tusan!
Kan inte längta mer tills vi åker till spanien..3 weeks left, låt dom gå fort!!
Kan ju knappast påstå att det här blev en super sommar direkt. MEN, tur att ja har alla underbara vänner som förgyller dagarna ändå!! LOVE YOU GUYS! :)
ne, en powernap på en halvtimma sen fixa till sig för brunch med Victor :) .. sen jobb då,
jag vet vad som väntas, öl, vin, öl, vin, öl, vin.. come on guys, order some drinks too!!



skulle väl inte ha något emot o vara brun igen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0