I feel your arms around me

Sjukling här.. Och det värsta är att det försvinner ju aldrig, Mois kom hit igår med mat, snask och film för att muntra upp mig lite, den tjejen vet vad man ska göra för att få mig må bättre! Känns dock skit att det är sol ute idag och jag ligger inne med feber så kan knappt ta mig utanför dörrn, surt!

Ska iallfall ligga här vid datorn hela dan och ta reda på lite grejer jag kan fixa med till hösten, blir antagligen att åka iväg igen iallafall, och denna gången precis lika långt bort, andra sidan jorden! :) Ska även försöka mejla läkaren som ska fixa till mig i Augusti, gud så lycklig jag kommer va när jag får det gjort! Can't wait.
Ne people, nu ska jag knarka lite mer tabletter och se en film hoppas alla andra får njuta av solen! Så ses vi i helgen när jag kan ta mig utanför dörrn!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0