Mitt sagoland

inne i en period då jag bara vill härfrån igen, verkar som att det alltid kommer lagom till hösten då sommaren börjar närma sitt slut.. För ett år sen var jag snart påväg för att bosätta mig i USA för en andra gången, denna gång i NewYork, jag tog en chans, den bästa chansen i mitt liv. Det var mitt bästa år ever, jag trivdes som fisken i vattnet, knappt några bekymmer och bara omringad av härliga kärleksfulla människor. Jag saknar det så det är sjukt, drömmer om det flera gånger i veckan, att jag är tillbaka i landet jag älskar. Jag är redo för något nytt nu, USA vet jag att jag kommer att komma tillbaka till, nu vill jag se något nytt. Har planer för hösten/vinter, dock kostar det verkligen en hel del men jag ska, jag är så medveten om att jag verkligen vill så jag ska lyckas ta mig dit. För jag vill vara med om ännu ett år med nya erfarenheter. Jag vet med säkerhet att jag redan har alla här, min älskade familj, min älskade vänner, min trygga stad. Men den ger mig för lite, jag vill se allt, uppleva allt. Jag kan knappt vänta tills jag ger mig av igen.. Så som nyc förändrade mig vill jag att ännu en stad långt härifrån ska göra med mig igen. Jag har lärt mig hur mycket man klarar på egna ben, hur lätt det är att träffa nya människor, att faktiskt klara sig helt ensam. Ingen kan ta det ifrån mig, ingen kan nånsin förändra den jag är, jag är jag och jag trivs så bra med det. Man lär sig bara mer och mer med åren, och att lära sig det på andra ställen på jorden är guld värt. Jag vill bara iväg NU NU NU. Jag är så redo, redo för att lägga skit som hänt bakom mig, att bearbeta saker som hänt på en annna plats. I will make it

Sometimes you have to be apart from people you love,
but that doesn't mean you love them any less.
Sometimes it even makes you love them more.















I will always love you.. newyork

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0