Oh you're the first one, when things turn out bad

Du känner mig nästan bättre än vad jag känner mig själv. Du är den absolut bästa vännen jag har, and for the record, for those who doesn't understand that, screw u! Utan att go too deep här vill jag bara göra en sak klar, och det är att du Nathalie är min andra halva, min själsfrände, nästan lite som min högra hand, oavsätt hur odd det än låter! haha. Vissa saker får en att förstå att två människor är menade för varandra, vi har utsatts för prövningar som  har tärt på vår vänskap, men till slut står vi där och nu är vår vänskap starkare som aldrig förr!
Jag har aldrig haft en vän som ställt upp på mig så mycket som du, aldrig någon som förstått mig utan att man ens behöver säga ett ord. Du kan läsa mig som en öppen bok. Det finns så mycket jag vill uppleva med dig, så mycket saker som jag vill minnas och dela med bara dig. Du är den som känner mig bäst, du vet allt om mig.. verkligen allt. Jag längtar efter att få skapa nya minnen med dig, so what about Aussie babe? Men först blir det Riga och partykryssning i slutet av augusti med lite surprises! Wiiho ;D Jag älskar dig vännen, du allt för mig!


The good and the bad times,
We've been through them all,
You make me rise when I fall.
Yours forever <3, Amelia


haha many years ago.. and were still together.

Kommentarer
Postat av: Amme

mohahah! Snygga bruds <3

2011-07-17 @ 16:48:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0