!!!!!!!!!!

Sådär ja, då har jag löst detta problem och bloggen IS BACK..TO STAY!! Var ju nämligen nån idiot som hackade sig in och tog bort den, men fixade det, och ip-adress ska skickas till mig snart så då är det inyourface för dig som tog bort den!

menmen, har hänt sen sist ja skrev då, är ju ledig.. nästan alldels för mycket nu, men det behövs! Ska jobba söndag iaf :) sen kör det igång. Hunnit med en hel del, men vad vädret jävlas med mig då, vill ju bli brun!! Hade världens utgång igår med Moa, tror jag tog igen hela min studentvecka på en kväll! men hade sjukt kul, träffade älskling hannes med som var på besök, YEY! ne, nu ska jag packa väskan och flytta till min lägenhet :) skönt skönt. Moa håller mig sällskap, great! ska bli så sköööönt o komma iväg lite.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0