I don't exactly hate you, but if you were on fire and I had water..I'd drink it!

semstern har börjat.. för jag får väl kalla det semester eftersom de är de sista jag är ledig denna sommar, 2 veckor till sen drar allvaret igång! Men jag njuter av tiden fullt ut nu.. men snälla sol kom tillbaka! Vill bli lite lite brunare vaa. Amelia har vart här och hälsat på i veckan och det var de bästa på länge, som ja saknar den tösen jämt. Har haft de jätte bra, solat massa, myst massa, grillat massa och druckit alldeles för mycket haha. Men det är så det ska vara! Denna vecka kunde inte blivit bättre :)
Nu ska jag bege mig ut o käka nått om magen inte säger ifrån, inte kunnat äta på hela dan för jag har så ont i magen.. är förhoppningsvis bara mina cp kötlar som spökar, för magsjuka o sånt trams orkar jag inte med!!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0